2023年9月4日星期一

X-File 奇怪事件簿16

 1. 上次講到透過觀察動物,大約知道佢O地發出O既聲音係代表講左咩說話,做統計,比對,就能得出結果。如果整隻AI機械貓狗,去教D貓貓狗狗,由BB貓狗開始教佢O地講人話,佢O地係咪一樣可以好似白紙咁吸收??腦容量夠佢O地用嗎?

笑位: 想要隻多啦A夢,但包唔包個百寶袋。


2. 上次聽到有單放生礦泉水O既事,因為上善若水,水利眾生而不爭。水真的很好,飲水能維持生命,多飲水能醫百病。

笑位: 所以中國、日本呢D長年飲用茶水國家O既人較長命。


3. 上次講到開始有人睇下月球有冇水,覺得很難會有吧。地球一堆漬水過一排就滋生左蚊出黎。

笑位: 如果有水,應該有大量月球人住緊吧。


4. 如果去到月球整個池水,植下樹咁,會唔會變左另一個地球? 佢O地點解要用咩地質探測儀? 

笑位: 點解又唔會好似圍地球咁射D衛星去月球觀察?


5. 神能創造萬物,而且人類面容可以不重複,這是造物主的神奇。但用AI精準O既數學計算,係將人類面部特徵O既每一個元素,通過計算機會率,組合O既可能性,得出一個很大的數字,SET它做不重複,所以才會顯得每次結果都不同,獨一無二的效果。

笑位: 所以AI被創造出來創造野,而他們會學習,只是大數據結果。

沒有留言:

發佈留言