2022年10月9日星期日

X-File 奇怪事件簿12

  X-File 奇怪事件簿12

1. 前排香港出現了全港市民隔空討論情況,其實也不能確認是否只有香港人這樣,好似大陸同外國人都知道。

其實這樣隔空討論,是利用腦電波,加上聲紋可以聽到聲音。

腦電波經科學家長期觀察,用天眼影低當時做緊乜,乜情緒之類,做晒record,整成一個database,可能是個人或大部份人適用o既database,再用AI做分析比對,就會知道o個個人當時做緊乜,乜情緒。呢d其實係大數據分析。

再加上香港市民好多人生活習慣差唔多,所以好易就會對號入座。

笑位: 所以當時0+3係突然加快左推行,因為大家都想快d復原。


2. 至於聲紋,把聲強弱度,聲調,語氣,停頓位之類都係經過收集大量記錄,數據,可以整得返果把聲出黎。

其實唱k,係模訪緊歌手唱腔,即係佢果套聲紋,主要唱o既果堆歌詞內容一樣,就會俾人覺得模訪得幾似。

笑位: 所以猜猜我是誰的人,走黎認親認戚到,係因為你對號入座左對方o既background係你識o既人,好多社交平台的假acct都有呢d問題,可能會問你或你朋友借錢。


3. 另外,隔空檢查我都試過,我在密室房間(入面上左鎖),我好似唔知太眼訓定暈左,我眼睜不開....之後隔空有藍光電筒檢查我2隻眼,睇下我死未?? 之後藍光燈變左白光燈射向我左眼,然後我睜開了眼,房中只有我一個人。

笑位: 我個雪櫃微微打開了隻門,我點會唔記得關雪櫃???唔通想推遲我o既死亡時間??


4. 最近elon musk都話自己upload左自己個大腦上網,佢可以同自己傾計。

笑位: 成件事好獨....


5. 最近俄烏仲打緊杖,美國又借左大量武器俾烏克蘭,佢o地打杖,搞到震動地殼,多處地方都出現左地震。之後大家又靠嚇話打核戰,俄羅斯仲買晒碘片俾市民食,防幅射.....

核武雖然係做成大量幅射.....但係會好似微波爐咁加熱,加壓。

笑位: 一個核蛋射落黎,乜都炸爛晒啦,食碘片真的有用??

沒有留言:

發佈留言