2021年5月21日星期五

X-File 奇怪事件簿7

X-File 奇怪事件簿7

1. 端午節即是初五節,農曆5月5日紀念屈原投江自盡,其實他當時得罪權貴,被人追捕,覺得佢撐船著草,官兵打鑼打鼓去追捕佢先整左個龍舟競賽出來。
當時人人見到官兵追捕佢,人人都信佢應該係賊,即使佢被逼到投江自盡,D人仲用石頭去掉佢,所以糭o既英文叫dumpling,即dum緊d野落去,投擲意思。
後來屈原死後,呢件事有人幫佢平反,佢係清白的人,所以先會有"被人屈"o既呢個說法。

ps: 另外dummy(人偶公仔)其實係人板黎,用黎俾人當小丑掉雞蛋,蕃茄。


2. 過左海就係神仙,明朝初期鄭和7下西洋,主要都係去印度等國家。
佢地帶d野去外國買賣,對外貿易,好多新奇o既野互相交換到回國。
後來開始多人識得海上貿易,走私水貨,政府實施海禁。
就連d和尚都想八卦下外國人o既其他宗教,所以先有西遊記故事從陸路困難重重咁帶住d野獸(文盲)去天竺(印度)取西經(應該是聖經)。

ps: 果個唐僧唔知係咪真係和尚,可能只係窮到窿o既布衣,冇錢坐船去印度但又八卦,到處去人o地屋企借宿一宵,對於佢黎講樣樣都好新奇,就連去到怡紅院都幻想到好多誘惑唔同妖精去勾引佢,只不過佢冇錢俾,所以死都冇去。


3. 尋日新垣結衣同星野源終於都結左婚,其實呢單野講左好耐,並唔係閃婚la。可能人o地疫情期間先延遲左個婚禮o者。但日本人真係好勁,可以因為鍾意一個女優,公司準佢o地放假休息一日?會唔會誇張左d。另外,又話有日本明星結婚會個市大跌,今次就係bitcoin大瀉,咁都得?明明個市冇乜跌喎....

ps: 股市o既野,事後孔明,最緊要馬後炮,就好似秋官效應,明明o既機會一半一半,總之講中記得去對號入座,所以100%中,yeah!


4. 前幾日深圳華強北一棟大廈連續幾日搖晃,明顯係人都知係偷工減料起出黎,研究咩人咁夠膽偷工減料咁多? 所以令人想到不是有人住或當office的地方。
估計最大機會係放礦機,云端server o既基地,快快趣向高起多幾層,放多幾部機,前排bitcoin高位時,全力開動所有機去挖。

ps: 只不過佢o地挖的不是btc,btc是吸引人入場的而已,買他們server去挖其他幣,應該賺得比較多。


5. foodpanda,美團等又到了一個好蝦人做o既夏季,雖然大熱天時,雨天,d人唔想出街食,會多左人叫外賣,但另一方面,送外賣o既人相對平日辛苦左好多,所以d單太多,會引起員工不滿,都幾麻煩的事。

ps: 不過現時失業率高,可能願意去送外賣o既人都唔少o既。

沒有留言:

發佈留言