2020年11月2日星期一

X-File 奇怪事件簿3

 1. 上次講到雀鳥類最可能離開地球。
      當中,以蝙蝠最聰明,因為佢可以好似雀鳥咁飛上天,又可以好似老鼠咁遁地,所以科學家想研究下極度高溫之下會唔會死,就好似去到太空太陽o既熱力一樣,有冇可能抵受到。太陽熱力在地球表面都足夠煎到蛋。

      科學家研究完既蝙蝠拎去做實驗品,可能有大量幅射,可能係處理實驗品棄置不當造成,你要知道垃圾堆有其他老鼠會走黎走去,帶有病毒o既老鼠搞到人生病,所以先會話老鼠係造成新冠病毒o既原因。

笑位: 其實係直接食老鼠。


2. 萬聖節會用halloween,其實原本係hallo,what's up,問人最近點。
又講下what's up,其實係想打聽下邊隻股會升。halloween中的ween原本係想講win,萬聖節係股票猛升,萬勝的日子。亦因為臨近美國總統大選,會造勢。

hallo,代表最開頭,最初,可能最初在地球上的就是恐龍,蝙蝠可能係縮小版奕龍。

以前d人訓訓下教唔知俾咩咬左一口,就流晒血,其實係俾老鼠咬到,佢o地形容鼠疫嚴重,d老鼠(蝙蝠)就好似吸血鬼咁。又或者係輸錢時被形容做俾人斬到一頸血。

萬聖節d人會拎住個燈籠(因為外國人用南瓜挑空中間做燈籠)去其他鄰居家問下老鼠咬爛野既情況嚴唔嚴重,吹水時帶埋個小朋友出黎,鄰居就請D糖俾小朋友食,氹佢地唔駛驚。又或者只係賺到錢心情好請人食野。

笑位: 個個亂拍門,逼人俾糖,仲驚。


3.  講開奕龍好似蝙蝠,一樣可以飛同有手掌,定其實奕龍係由蝙蝠幻想出黎。仲有好多類似恐龍既蜥蝪,四腳蛇,變色龍.......

變色龍咁強烈保護意識先生存到......


笑位: 又或者好似電影"縮小人生"咁,係MINI版既恐龍。


4.  講開南瓜燈籠,上篇都有講中秋節會拎點燈既燈籠出街,之後有花燈晚會,當中有一個活動係猜燈迷,其實係互通消息,當中堆藏左革命活動既暗號。其實正月15的元宵節都係做類似o既野,都係月圓之夜發生,由於打鬥死傷慘重,所以之後就有清明節同重陽節跟隨之後。

笑位: 舞火龍係打鬥中?


5.  hallo係最初,寫網頁第一句就見到helloworld,網絡世界係另一個新世界。SEO中的Advertising都係明白最初的好處。

笑位: BC之後AD,網絡世界係WWW,第3個WORLD,第3世界......

沒有留言:

發佈留言